Prezydent Miasta Ruda Śląska ogłasza uzupełniający nabór dwóch kandydatów do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Rudzie Śląskiej I kadencji spośród przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie prowadzących działalność na terenie Miasta Ruda Śląska.

  1. Imiennego zgłoszenia kandydatów dokonuje się na karcie zgłoszeniowej.
  2. Kartę można pobrać w formie elektronicznej poniżej oraz w wersji papierowej w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych w godzinach pracy Urzędu Miasta.
  3. Kartę zgłoszenia kandydata na członka Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Rudzie Śląskiej należy:
    • przesłać na adres Urząd Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, lub
    • złożyć w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska
    w terminie do 4 stycznia 2023 r.
  4. Karta powinna być podpisana przez osobę lub osoby aktualnie uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danej organizacji, zgodnie z jej sposobem reprezentacji.
  5. Karta dostarczona po terminie, niepodpisana przez uprawnione osoby, błędnie wypełniona, niekompletna nie podlega rozpatrzeniu.
  6. Każda organizacja może zgłosić jednego kandydata.

Dodatkowych informacji udziela Jerzy Szczerbiński – Pełnomocnik ds. Organizacji Pozarządowych, tel. 32 244 90 00, wew. 3120, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pobierz:

  • karta zgłoszenia w formacie pdf (196 KB)

  • karta zgłoszenia w formacie docx (23 KB)