Szukasz najlepszej agencji SEO, która pomoże zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej i pozycjonowanie w sieci? Jeśli tak, to trafiłeś we właściwe miejsce. W Internecie roi się od agencji marketingowych, które twierdzą, że są "najlepsze" w czymś lub czymś innym. Nic dziwnego, że firmy mogą być zdezorientowane co do tego, z kim powinny współpracować. Wybierając agencję SEO, należy pamiętać o kilku rzeczach. Skuteczna agencja nie tylko zrozumie cele biznesowe, ale także przedstawi zwięzły plan, jak je osiągnąć.
Na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu agencji SEO
Istnieje wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę przy ocenie agencji SEO, z którą warto współpracować. Poniżej przedstawiamy kilka kluczowych obszarów, które należy przeanalizować podczas weryfikacji potencjalnych agencji. Wszystkie te elementy pomogą Ci określić, czy dana agencja jest odpowiednia dla Twojej firmy.
- Przychody - Nie trzeba mówić, że wysokość opłat pobieranych przez agencję będzie kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji. Chociaż ceny mogą się bardzo różnić, należy pamiętać, że tańsze niekoniecznie znaczy lepsze. W rzeczywistości istnieje wiele czynników, które wpływają na strukturę cenową agencji.
- Oczekiwania - Ważne jest, aby już na początku ustalić z agencją jasne oczekiwania. Powinieneś mieć dobre wyobrażenie o rodzaju usług świadczonych przez agencję i o tym, co może ona zrobić dla Twojej firmy.
- Tło agencji - Należy wiedzieć, gdzie agencja była, gdzie jest teraz i dokąd zmierza. Należy zadać sobie pytanie: "Kim są ci ludzie? Czym się zajmują? Na czym się znają?".
Czy Twoja agencja SEO ma dobrą reputację?
Pytanie o referencje klientów to świetny sposób, aby dowiedzieć się czegoś o agencji. Jeśli agencja niechętnie podaje nazwiska, może to być znak, że są czerwone flagi. Jeśli jednak agencja chętnie udostępnia referencje, możesz wykorzystać tę informację, aby ustalić, czy agencja ma dobrą reputację. Nie należy jednak traktować referencji wyłącznie jako wartości nominalnej. Upewnij się, że dokładnie zbadałeś referencje, analizując ich doświadczenia z daną agencją i czytając wszelkie opinie w Internecie. Jeśli możesz, spróbuj skontaktować się z niektórymi z nich, aby lepiej poznać ich doświadczenia. Powinieneś również zwrócić uwagę na osoby, z którymi współpracujesz w agencji. Należy zapytać o kluczowe osoby w danym projekcie i postarać się z nimi spotkać. Chcesz mieć pewność, że członek zespołu accountów jest zainteresowany Twoim projektem i zaangażowany w osiągnięcie sukcesu.