Z powodu aktualnej sytuacji epidemicznej Urząd Miasta Ruda Śląska będzie zamknięty dla klientów do 17 stycznia 2021 roku. Każdą sprawę wymagającą osobistego stawiennictwa w magistracie można załatwić po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.
Mieszkańcy mogą korzystać z alternatywnych form kontaktów z Urzędem Miasta: drogą telefoniczną, korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej, czyli poprzez e-mail lub ePUAP. Wszystkie wnioski potrzebne do załatwienia sprawy można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej.
Podczas wizyt w Urzędzie należy przestrzegać wymogów sanitarnych obowiązujących w budynkach użyteczności publicznej:
• nosić maseczki,
• dezynfekować ręce,
• zachowywać dystans społeczny – zarówno w biurach, jak i na korytarzach.
W celu załatwienia spraw, które nie wymagają osobistego kontaktu, można korzystać ze skrzynki podawczej, znajdującej się przy wejściu do budynku „A” i „B” Urzędu Miasta. Pisma wrzucane do skrzynki podawczej należy umieszczać w zaklejonej, odpowiednio opisanej kopercie.
Na kopercie należy umieścić:
• imię i nazwisko wnioskodawcy/nadawcy,
• numer telefonu kontaktowego,
• określenie, jakiej sprawy dotyczy wniosek/pismo.
Uwaga! W przypadku przesyłek wrzucanych do skrzynki podawczej nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia nadania!