W związku z utrzymującym się stanem epidemii, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników, zmuszeni jesteśmy do kontynuowania ograniczeń w dostępności Urzędu Miasta dla klientów, co nie oznacza, że nie ma możliwości załatwiania spraw ważnych dla mieszkańców (także wymagających osobistego kontaktu z urzędnikiem).
Przed planowaną wizytą w Urzędzie prosimy o ustalenie terminu i godziny wizyty z pracownikiem odpowiedniego Wydziału (kontakt telefoniczny lub drogą mailową).
Przypominamy, że wiele spraw można załatwić za pośrednictwem platformy ePUAP
Prosimy o dalsze korzystanie z prowizorycznej „skrzynki podawczej”, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska, przy placu Jana Pawła II.
Pisma wrzucane do „skrzynki podawczej” należy umieścić w zaklejonej, odpowiednio opisanej kopercie. Na kopercie należy umieścić:
- imię i nazwisko wnioskodawcy/nadawcy,
- numer telefonu kontaktowego,
- określenie, jakiej sprawy dotyczy wniosek/pismo.
UWAGA! Niestety, w przypadku przesyłek wrzucanych do „skrzynki podawczej” nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia nadania!
Lista telefonów wydziałów Urzędu Miasta, adresy poczty elektronicznej, wykaz rachunków bankowych, komunikaty:
https://rudaslaska.bip.info.pl/