W związku z utrzymującym się stanem epidemii, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników, zmuszeni jesteśmy do kontynuowania ograniczeń w dostępności Urzędu Miasta dla klientów, co nie oznacza, że nie ma możliwości załatwiania spraw ważnych dla mieszkańców (także wymagających osobistego kontaktu z urzędnikiem).

Przed planowaną wizytą w Urzędzie prosimy o ustalenie terminu i godziny wizyty z pracownikiem odpowiedniego Wydziału (kontakt telefoniczny lub drogą mailową).

Przypominamy, że wiele spraw można załatwić za pośrednictwem platformy ePUAP

Prosimy o dalsze korzystanie z prowizorycznej „skrzynki podawczej”, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska, przy placu Jana Pawła II.

Pisma wrzucane do „skrzynki podawczej” należy umieścić w zaklejonej, odpowiednio opisanej kopercie. Na kopercie należy umieścić:

  • imię i nazwisko wnioskodawcy/nadawcy,
  • numer telefonu kontaktowego,
  • określenie, jakiej sprawy dotyczy wniosek/pismo.

UWAGA! Niestety, w przypadku przesyłek wrzucanych do „skrzynki podawczej” nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia nadania!

Lista telefonów wydziałów Urzędu Miasta, adresy poczty elektronicznej, wykaz rachunków bankowych, komunikaty:

https://rudaslaska.bip.info.pl/