Poprawa pozycji strony firmowej w Google

Promowanie firmy w internecie nie jest łatwą sprawą. Widać to wyraźnie na przykładzie przedsiębiorstw korzystających z metod, które nie przynoszą dobrego skutku. Istotną kwestią powinno być zwiększenie popularności w wyszukiwarce Google, co do tego nie ma najmniejszej wątpliwości – im wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania tym więcej wejść na stronę firmową i co za tym idzie – lepsza sprzedaż. Co więc konkretnie może pomóc, aby zwiększyć widoczność w wyszukiwarce?

Katalogi branżowe

Branżowy katalog firm to doskonałe rozwiązanie, aby poprawić pozycję w Google. Wizytówka w katalogach, które zawierają spis firm to długoterminowa inwestycja w lepszą rozpoznawalność przedsiębiorstwa. Korzyści płyną zarówno z lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania, jak i bezpośrednio z katalogów, ponieważ internauci dość często przeszukują tego typu strony szukając konkretnych ofert firm według branż.

Zadbaj o witrynę firmową

Jeśli promowanie strony www nie przynosi konkretnych rezultatów to problemem może być niewłaściwie zbudowana strona firmy. Istotne jest przede wszystkim to, aby zawierała rozbudowane i unikalne treści, które są przydatne z punktu widzenia internautów. Warto też uzupełnić stronę www o odpowiednio atrakcyjne grafiki i ogólnie zadbać o odpowiednią optymalizację również pod kątem tego jak długo trwa wczytywanie strony. Zbytnie przeładowanie jej niepotrzebną treścią, dużymi grafikami i dodatkowymi elementami może doprowadzić do sytuacji w której część osób zwyczajnie zrezygnuje z przeglądania strony tuż przed jej wczytaniem.

Artykuły sponsorowane

Warto też wspomnieć o tym, aby aktywnie promować witrynę firmową na różnego rodzaju portalach branżowych i tematycznych, które posiadają dużą moc pozycjonującą. W specjalnie stworzonym na potrzeby danego portalu artykule można odpłatnie zamieścić link zwrotny do strony firmowej – wyszukiwarka Google z pewnością zauważy link umieszczony w ciekawym i rozbudowanym tekście. W ten sposób strona firmowa pozyska silne wsparcie w postaci linka pozycjonującego.