Korzyści z posiadania strony firmowej w internecie

Internet jest obecnie tak ważnym medium, że trudno wyobrazić sobie sytuację w której jakaś firma całkowicie ignoruje potrzeby swoich klientów i nie kontroluje tego jakie informacje trafiają do internautów. Jest wiele prawdy w powiedzeniu „jeżeli nie ma cię w internecie, to znaczy że nie istniejesz”, ponieważ nowoczesne społeczeństwo wykorzystuje internet do wyszukiwania rzeczowych, aktualnych i konkretnych informacji.

Jest to więc idealne miejsce, aby zaistnieć tam z własną stroną firmową. Agencja marketingu internetowego pomoże Twojej firmie nie tylko zaistnieć w jak najlepszy sposób w internecie, ale sprawi, że będziesz w stanie wyprzedzić konkurencję dzięki nowoczesnym technikom promocji marketingowej i nowym sposobom pozycjonowania w wyszukiwarce Google. Jakie korzyści niesie ze sobą elektroniczna wizytówka w sieci w postaci witryny www?

Nowi klienci z Google

To w jaki sposób trafiają na stronę firmową potencjalni klienci warto przedstawić w analogii do dawnych czasów. Wiele osób pamięta opasłe książki telefoniczne, których wertowanie zajmowało cenne minuty, a znalezienie idealnej oferty firmowej trwało czasami godzinami. Wyszukiwarka Google z powodzeniem zastępuje książki telefoniczne i robi to w zdecydowanie lepszy i przemyślany sposób. Użytkownik wpisując określone hasła w wyszukiwarkę otrzymuje listę stron internetowych na których będzie w stanie znaleźć informacje, które go interesują. Jeśli więc Twoja firma posiada stronę internetową, która będzie odpowiednio wypozycjonowana pod konkretne hasła to istnieje duża szansa, że kliknie w link i znajdzie się na tej właśnie stronie.

Strona internetowa usprawnia obsługę klienta

Strona www na wiele różnych sposobów pozwala zaoszczędzić czas i zautomatyzować pewne powtarzalne zadania. Jeśli przykładowo klient będzie chciał przeczytać umowę lub znaleźć zapisy gwarancyjne to można go odesłać do strony internetowej na której znajdzie odpowiedni dokument, wydrukuje, wypełni i zgłosi się do firmy. Innym przykładem może być system rezerwacji lub rozbudowany sklep internetowy, gdzie klient w dowolnym momencie może dokonywać zakupów i płacić online. Strona internetowa to również możliwość zamieszczenia najczęściej potrzebnych informacji w formie tak zwanego FAQ. Jeśli klient znajdzie odpowiedź na stronie firmy to nie będzie potrzeby, aby uzyskiwał te informacje telefonicznie.

Wizerunek eksperta

Agencje, które mają w swojej ofercie tworzenie stron internetowych dla firm, dbają o to, aby stworzyć witrynę podkreślającą najlepsze cechy danego przedsiębiorstwa. Rozbudowana wiedza na wyciągnięcie ręki jest idealnym przykładem tego, że firma jest otwarta i dzieli się swoim bogatym doświadczeniem, a tym samym warto jej zaufać.