UM Ruda Śląska: Od 9 listopada zmiana organizacji pracy Urzędu Miasta

1 min czytania

Z powodu aktualnej sytuacji epidemicznej od 9 do 27 listopada 2020 r. Urząd MiastaRuda Śląska będzie zamknięty dla Klientów.

Każdą sprawę wymagają osobistego stawiennictwa w Urzędzie będzie można załatwić po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem.

Zachęcamy Państwa do korzystania z alternatywnych form kontaktów z magistratem: drogą telefoniczną, korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej, czyli poprzez e-mail lub ePUAP. Wszystkie wnioski potrzebne do załatwienia sprawy można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej.

Podczas wizyt w Urzędzie należy przestrzegać wymogów sanitarnych obowiązujących w budynkach użyteczności publicznej:

  • nosić maseczki,
  • dezynfekować ręce,
  • zachowywać dystans społeczny zarówno w biurach, jak i na korytarzach.

W celu załatwienia spraw, które nie wymagają osobistego kontaktu, prosimy o korzystanie ze skrzynki podawczej , znajdującej się przy wejściu do budynku A” i B” Urzędu Miasta Ruda Śląska.

Pisma wrzucane do skrzynki podawczej” należy umieszczać w zaklejonej, odpowiednio opisanej kopercie.

Na kopercie należy umieścić:

  • imię i nazwisko wnioskodawcy/nadawcy,
  • numer telefonu kontaktowego,
  • określenie, jakiej sprawy dotyczy wniosek/pismo.

Uwaga! W przypadku przesyłek wrzucanych do skrzynki podawczej” nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia nadania!

Urząd Miasta Ruda Śląska,

rudaslaska.pl/ruda-slaska/aktualnosci/2020/11/05/od-9-listopada-zmiana-organizacji-pracy-urzedu-miasta/

Autor: krystian